Klacht Sixt Autoverhuurbedrijf: Overbodige Verzekeringsproduct moeten afsluiten die ik niet nodig had.

Losangeles

Bij aankomst op sixt branche in Los Angeles heb ik een zogenaamde liability verzekering moeten afsluiten van $280 aangezien deze volgens de branche medewerker ontbrak. Echter ten tijde van het afsluiten van het huurcontract via www.sixt.nl in Nederland, heb ik alle opties voor verzekering aangevinkt en gekocht die ook te koop was. Dit heb ik ook aangetoond door middel van mijn boekings bevestiging maar werd niet serieus genomen en aangedrongen op het afsluiten van een additionele verzekering omdat ik dan zonder verzekering zou rijden.
Via de site heb ik de volgende verzekeringen afgesloten:
- super top schadedekking zonder eigen risico en verhoging van de aansprakelijkheid
- Dekking tegen de schade en diefstal met minimale eigen risico
- schade- en diefstaldekking
- verhoging van de aansprakelijkheid
- blijvend eigen risico per schadegeval 0,00 usd
- blijvend eigen risico bij diefstal 0,00 usd.

Na mijn klacht aan sixt via e-mail is mij verteld dat ik een International Protection heb afgesloten met Road assistentence, emergency sickness etc. wellke nooit de bedoeling zou moeten zijn van een gerenommeerde bedrijf en geen liability schade dekt. Ik ben dan hier ook niet mee eens en op mijn vervolg e-mail om de ontstane schade te vergoeden wordt ook niet meer gereageerd

Ik zou graag willen dat de overeenkomst nietig wordt verklaard en de kosten zsm worden gecrediteerd.

Wij vinden dat Sixt Autoverhuurbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sixt Autoverhuurbedrijf?