Klacht Sixt Autoverhuurbedrijf: Sixt blokkeerd klanten van huj service zonder geldige en duidelijke reden.

Klachtnummer
# 534489
Gebruiker
OmarB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sixt behandeld klanten ongelooflijk schandalig. Na een jaar altijd netjes gebruik gemaakt te hebben van de sixt share service, werd mijn account plots gedeblokkeerd en als reden werd gegeven dat mijn telefoontoestel gelinkt zou zijn aan meerdere accounts?????? En als er om opheldering wordt gevraagd krijg ik als antwoord dat ze bij het besluit blijven en het ook nooit meer kunnen deblokkeren. Ronduit schandalig.

De oplossing

Ik zou willen dat Sixt klanten niet op zo een rare manier plotseling uitsluit en dat ze minimaal beter kunnen beargumenten als ze zo een ingrijpend besluit nemen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sixt Autoverhuurbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sixt Autoverhuurbedrijf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen