Klacht Sixt Autoverhuurbedrijf: Slechte klantenservice

Klachtnummer
# 482071
Gebruiker
Boaz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een incorrecte factuur waarop ik al weken geen antwoord krijg.
Telefonisch is Sixt niet te bereiken en via Social media geven ze geen concreet antwoord op mijn vraag.

De oplossing

Ik wil dat Sixt contact met mij opneemt om het probleem te verhelpen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sixt Autoverhuurbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sixt Autoverhuurbedrijf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen