Klacht Sixt Autoverhuurbedrijf: Verdubbeling van huurkosten zonder akoord van de huurder

L van der Velden

Bij het ophalen van een vooraf gereserveerde auto (voor EUR 232,43), bleek dat we een borg van EUR 1600 per creditcard moesten betalen. Omdat het standaardlimiet EUR 1500 is op de meeste creditcards, konden we de auto alleen huren als we het eigen risico zouden verlagen a EUR 121,50 zei de medewerker. Dubieus natuurlijk, maar hier hebben we mee ingestemd.

Vervolgens blijkt bij thuiskomst dat we meer dan EUR 500,- moeten betalen, want de medewerker heeft, zonder het met ons te overleggen, nog allerlei andere aanvullende verzekeringen aan toegevoegd.

Wij hebben dit niet ter plekke opgemerkt, omdat hij ons in grote haast de overeenkomst liet tekenen, terwijl we naar de auto liepen.

Daarmee gaat dit van dubieus naar te kwader trouw of oplichting.

We hebben enkele weken geleden een klacht bij sixt direct ingediend, maar meer dan een standaard mail hebben we nog niet ontvangen. Laat staan een oplossing.

Graag zien wij een correctie van de eindafrekening naar maximaal: EUR 353.93 (232.43 + 121.5).

Wij vinden dat Sixt Autoverhuurbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

L van der Velden
Er is geen oplossing geboden. Zeer teleurstellend voor een bedrijf dat over zichzelf zegt: "Onze prijzen zijn voordelig en onze service is erg betrouwbaar".

Ook een klacht indienen over Sixt Autoverhuurbedrijf?