Klacht Sixt Autoverhuurbedrijf: Voor 750 euro opgelicht

Klachtnummer
# 369474
Gebruiker
Lins
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een auto gehuurd onlangs op Mallorca en ons werd verteld (hebben we oom telefonisch dubbel gecheckt bij sixt NL) dat als we een verzekering zouden afsluiten we geen eigen risico zouden moeten betalen, mocht er wat gebeuren. Toen we naar NL vlogen hebben we de auto ingeleverd en was er niets aan de hand. Enkele dagen later kwam er ineens een factuur van 750 euro, omdat ze zeggen dat er schade is?! Waarom moeten we schade betalen die punt 1 niet door ons veroorzaakt is en we niets vanaf weten punt 2, we 0 euro eigen risico hebben?

De oplossing

Dat de factuur van 750 euro komt te vervallen. En we geen schade, die ons ook onbekend is, moeten betalen gezien we een verzekering hebben met 0 eigen risico.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sixt Autoverhuurbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sixt Autoverhuurbedrijf?