Klacht Sixt Autoverhuurbedrijf: Bijtanken kost € 39,62 extra!

Klachtnummer
# 170472
Gebruiker
Piet Elenbaas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op vrijdag 13 mei heb ik een bestelbus gehuurd bij Sixt, uitgiftepunt Boels Rotterdam-Noord. Op de afgesproken tijd (08:00 uur) meldde ik mij bij de balie van Boels. Ik moest enige tijd wachten omdat het hoofdkantoor akkoord moest geven voor de uitgifte. Na ondertekening bij het kruisje kon ik ca. 30 min later vertrekken met de bus die stond geparkeerd vlakbij een benzinestation.

Op de afgesproken tijd, 16:30 uur diezelfde dag heb ik de bus geparkeerd, dichtbij de plaats waar ik hem had aangetroffen. Bij het inleveren van de sleutel aan de balie werd mij gevraagd of ik de bus had bijgetankt. Toen ik zei dat ik niet wist dat dat de bedoeling was zei de medewerker dat hij de bus bij controle wel even af zou tanken, niet wetende dat mij hiervoor € 39,62 in rekening gebracht zou worden.

Tijdens het telefonisch contact met de administratieve afdeling van SIXT werd mij gewezen op het contract. De medewerker van Boels zei niet op de hoogte te zijn van extra kosten.


De oplossing

Het retourneren van de extra in rekening gebrachte € 39,62 (incl. 21 % BTW).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sixt Autoverhuurbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sixt Autoverhuurbedrijf?