Klacht Sixt Autoverhuurbedrijf: Fullrisk verzekerd beloftes worden niet nagekomen!

5 maanden geleden een lekke band gereden. Allrisk verzekerd maar nog steeds niet vergoed gekregen!!!!

Betreft: schade lekke band

Naar aanleiding van mijn telefoongesprek deze e-mail. Het heeft veel te lang geduurd 30 september een lekker band en nog steeds niet opgelost!!! Ik ben aan de lijntje gehouden. Netjes op tijd betaalt meerdere malen reserveringen geplaatst, maar dit was de laatste druppel.

Zovaak contact opgenomen met jullie, maar helaas heeft niemand er voor mij klaargestaan. Of zijn er verschillende excuses gebruikt. Ik had niet verwacht dat jullie zo omgingen met jullie klanten. Ik kon net zo goed geen verzekering afsluiten alleen maar hoofdpijn voor een paar tientjes. Mijn recensie zullen jullie nog wel terugzien op het internet.

Hoeveel mailtjes en telefoontjes willen jullie nog tegemoet zien? Wat een ** bedrijf zijn jullie zeg!!!

Halici

Vergoeding

Wij vinden dat Sixt Autoverhuurbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sixt Autoverhuurbedrijf?