Klacht Sixt Autoverhuurbedrijf: Misleiding in administratieve afhandeling van de huurauto.

Klachtnummer
# 340646
Gebruiker
Wil
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mondelinge afspraken worden anders in het contract verwerkt bij het afhalen van de huurauto. Zij vragen of je extra verzekeringen wenst of je eigen risico af wil kopen maar daar zie je vanaf. Dan vragen ze je te tekenen voor ontvangst maar je tekent voor van alles wat je juist niet wenste. Bezwaar wordt afgewezen omdat je zelf verantwoordelijk bent voor wat je getekend hebt. Sixt doet niets aan de onrechtmatigheid die word gehanteerd bij de afhaalbalie.

De oplossing

Ik wil dat Sixt het afhaalpunt in Bari berispt en deze manier van werken verbiedt. Daarnaast wil ik dat het bedrijf dat extra geld wat ze geïnd hebben terug storten op onze rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sixt Autoverhuurbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sixt Autoverhuurbedrijf?