Klacht Sixt Autoverhuurbedrijf: Onterechte onboekingskosten aangerekend bij Sixt

DriesPauwels

Wij hebben een auto gehuurd in Zadar (25 juli) en zouden deze afleveren in Zagreb (1 augustus). Dit werd prepaid betaald, omdat dit goedkoper was.
Door een onverwachte staking van ryanair moesten we dit omboeken, er komen dan 20 euro kosten bij, dit staat ook in de algemene voorwaarden.
Wanneer we dit wouden omboeken, net dezelfde auto, maar een verkorte periode van 6 dagen i.p.v. 7 dagen en ophalen in Zagreb, zodat er geen one-way toeslag meer was. Maar dan rekenden ze onterecht 73,61€ aan. Bellen met hun servicemedewerker leverde weinig op, deze wou het wel omboeken maar dan aan dezelfde prijs (dus nog steeds met one-way toeslag??). Dit was waarschijnlijk gewoon een beetje vissen om te zien of we erin zouden trappen en teveel zouden betalen?
Daarna begon de servicemedewerker over 25€ luchthaventaks, maar dat had er niets mee te maken, want we hadden dit sowiso al betaald. We haalden de auto immers oorspronkelijk op in Zadar (luchthaven). Kortom, ze probeerden vanalles wijs te maken en met een kluitje het riet in te sturen. Na hen even te wijzen op hun eigen algemene voorwaarden (die trouwens sterk in het nadeel van de consument zijn), moesten ze wel toegeven en gaven ze gewoon een emailadres waar ik naar moest mailen (service-benelux.com).
Nu nog steeds wachtende op antwoord hebben we nog steeds geen auto...

Terugbetaling en annulatie (€311,63) omdat er geen oplossing werd gegeven en de algemene voorwaarden niet gerespecteerd werden.

Wij vinden dat Sixt Autoverhuurbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sixt Autoverhuurbedrijf?