Klacht Sixt Autoverhuurbedrijf: Opgelicht bij Sixt in Valencia en al ruim 4 maanden met standaard email afgewimpeld worden!

I.W.M.

Al 4 maanden bezig om serieus genomen te worden. Ze schuiven ons een schade in de schoenen, terwijl wij een auto compleet vol met schades mee hebben gekregen en bij inleveren te horen hebben gekregen geen nieuwe schades te hebben!
Ik heb mijn best gedaan om het via Sixt op te lossen, maar geen gehoor, dus maar via platforms en social media! Wie weet help dat?

Niet al 4 maanden met standaard brief afgewimpeld te worden. We kregen een auto mee vol met schades, tank niet vol en iig een excuus, dat sixt ons zo'n bagger auto heeft meegegeven en de klacht serieus neemt en dit intern bij de Airport in Valencia gaat oplossen, want daar staat personeel wat ons opgelicht heeft! Mr. Munoz Cuadrado
Ik ben benieuwd of er ooit nog excuses komen, maar wij zullen NOOIT meer bij Sixt huren!

Wij vinden dat Sixt Autoverhuurbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sixt Autoverhuurbedrijf?