Klacht Sixt Autoverhuurbedrijf: Schade, geen bewijs, borg kwijt

Klachtnummer
# 134231
Gebruiker
Hein
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In maart 2015 huren wij voor een korte skivakantie met vrienden een schitterende bus bij Sixt Genève. We leveren de bus na 4 dagen afgetankt en onbeschadigd in. Zes maanden (!!) later wordt onverwacht € 1.800,= van mijn creditcard geïnd. De bus blijkt zwaar beschadigd te zijn ingeleverd. Sixt kan niks bewijzen en ik ook niet want ik heb geen foto´s gemaakt. Mijn protest helpt niet. Wij zijn niet de enigen, mijn rechtsbijstandsverzekering is bekend met de praktijken van Sixt! Het vertrouwen dat bij een A-merk hoort is ver te zoeken. Huren bij Sixt blijkt een soort Russisch roulette: altijd spannend! Moraal: algemene voorwaarden volledig uitpluizen, alles checken en fotograferen en een handtekening van de baas eisen! Mijn Sixt loyalty card ligt al in de prullenbak en volgend jaar maar weer met mijn oude stationcar naar de wintersport...

De oplossing

Volledige restitutie van het geïnde bedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sixt Autoverhuurbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sixt Autoverhuurbedrijf?