Klacht Sixt Autoverhuurbedrijf: SIXT: onvolledige informatie/misleiding bij huur van auto

M.

Online had mijn dochter een verhuurauto gereserveerd bij Sixt. Aangegeven prijs was: 77,97 euro. Bij de balie ter plekke heeft ze een handtekening geplaatst via een kleine ruimte op een 'electronic signature desk' waarbij enkel een klein deel van het formulier te zien was. Zij veronderstelde dat ze haar handtekening plaatste op hetzelfde formulier als het online reserveringsformulier. Achteraf bleek dat onjuist en bleek de rekening 159,34 euro : meer dan twee maal zo hoog als de online aangegeven prijs (o.a. vanwege verzekeringskosten). Dit was niet duidelijk door Sixt gecommuniceerd. Uit 'coulance' heeft Sixt 26 euro teruggestort en reageerde: "Ik begrijp heel goed dat u ontevreden bent en niet akkoord gaat met mijn antwoord. Echter, gaan wij er van uit dat klanten alleen het contract ondertekenen wanneer zij hier mee akkoord gaan. Nogmaals, excuses, maar doordat het contract is ondertekend, kunnen wij de kosten niet terugstorten."

Heldere en volledige informatieverstrekking aan de klant over alle te voorziene kosten bij online reservering van huurauto's.
Géén gebruikmaking van 'electronic signature' desks voor het plaatsen van een handtekening waarbij de klant niet goed kan zien waarvoor getekend wordt.

Wij vinden dat Sixt Autoverhuurbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sixt Autoverhuurbedrijf?