Klacht Sjpaspas Zitterd: Er word geld verdiend door onwetendheid en misleidende informatie .

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 356244
Gebruiker
M.M.A.G. Udo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er staat niet op de pas vermeld dat er een vervaldatum is .
Verder word er bij de kassa verteld dat de pas zijn geldigheid behoud . Maar niet dat het tegoed vervalt.
Daarbij word je verplicht op met de pas te betalen en kost aanschaf van de pas €2,50 als je je tegoed wil terug ontvangen moet je nogmaals 2,50 betalen .
En ben je te laat vervalt je tegoed .
Vraag mij af of tegoed zomaar mag vervallen als er geen vervaldatum op de pas vermeld
staat ?


De oplossing

Alsnog het overgebleven tegoed uitkeren .
En voor volgend jaar een duidelijke vervaldatum op de pas zetten .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sjpaspas Zitterd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.M.A.G. Udo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sjpaspas Zitterd?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen