Klacht Skafit: Waardeloze reactie van skafit.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 298654
Gebruiker
Polly een
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik gebruik bestfeet antibacterieel voetverband.
De laatste paren die ik heb ontvangen,vallen gaten ,boven op de tenen.
tevens ladderen bij het boord.
Schoenen bij orthopedie schoenmaker laten controleren.
aan de schoenen en tenen lag het niet.
De sokken lijken ook van ander kwaliteit te zijn.
telefonisch contact gehad met skafit,met de mededeling dat de levering wel een jaar geleden is, echter door dat ik die in de zomer niet draag,en door ik nog een paar op voorraad had liggen,ik die nu pas ben gaan gebruiken.
Reactie, van skafit; levering is een jaar geleden,dus kunnen ze niets meer voor mij betekenen.

De oplossing

Vervanging

3 reacties

  1. Auteur
    Skafit
    Datum
    Beste [naam verwijderd door moderator],
    het klopt inderdaad dat we geen garantie verlenen op sokken die een jaar oud zijn. Wel hebben we aangeboden dat u de sokken mag terug sturen zodat we de sokken kunnen beoordelen en kijken of het een productiefout betreft. (Terugsturen kan overigens ook op onze kosten middels ons antwoord nummer). U wilde dit echter niet en dan houdt het helaas verder op wat we voor u kunnen betekenen.

    Helaas kunnen we niet zomaar opnieuw sokken versturen als mensen na een jaar bellen met de melding dat er gaten in zitten. Een beoordeling wat de oorzaak van het defect is moet plaatsvinden. In dit geval wilde u daar niet aan meewerken. In dit geval betreft het ook sokken die jaarlijks vergoed worden door de verzekering. Dat dit jaarlijks kan heeft ook te maken met normale slijtage. Voor dit jaar kunnen sokken aangevraagd worden die vergoed worden door de verzekering. En nogmaals; mocht het geen normale slijtage zijn, dan moeten we even in de gelegenheid gesteld worden om vast te stellen dat het een product defect is. En dan werken we uiteraard ook mee aan het vervangen van de sokken.
    Mocht u de sokken alsnog willen terug sturen, dan kan dit met ons antwoordnummer. We zullen u dan vanzelfsprekend dit antwoord nummer geven.
  2. Auteur
    Polly een
    Datum
    Als skafit mij het antwoord nummer stuurt zal ik de sokken terugsturen
  3. Auteur
    Skafit
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    In onderling contact met de heer is dit probleem opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Polly een
Datum
Uiteindelijke oplossing Geageerd op commentaar van Skarfit,sokken op gestuurd, nog geen reactie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad