Klacht Skafit: slechte kwaliteit van bestelede "zilversokken"

Indrelaan 48

op 22-4-2015 op advies van mijn podotherapeut zilversokken(2 paar voor 20 euro) besteld vanwege allergie aan mijn voet.Ik heb ze via internet besteld en betaald en paar dagen geleverd gekregen.
Bij levering zag ik dat bij 1 paar 1 sokken de kwaliteit niet goed was, zat een dun plekje op de naad bovenop bij de teen, maar dacht dat het wel meeviel, maar na 1/2 dag dragen was dat plekje "geladderd" net als bij en nylon.
Ik heb hierover een mail gestuurd, maar hoorde niets terug.
Op 30 april heb ik gebeld naar het bedrijf en een meneer gesproken, die claimde de eigenaar te zijn toen ik er naar vroeg.
Hij vertelde dat dat niet kon en hij was uitermatend onbeschoft aan de telefoon, het was mijn eigen schuld en toen ik vroeg waarom ze niet op mijn mail reageerde, kreeg ik te horen dat ze "onzin mail" niet behandelen.En het kon niet dat dit in samenwerking met het ziekenhuis was en hij werd steeds razender, heb nog nooit zoiets aan telefoon meegmaakt, was helemaal overdonderd.

Graag nieuwe sokken, want 2e paar is ook bovenop de naad bij de teen aan het ladderen, wel op een andere plaats als bij de andere sok(dus ligt het niet aan mijn schoenen, want dik zou wel een haakje aan de binnenkant hebben) maar dan zouden ze op de zelfde plaats zijn gaan ladderen, gewoon slechte kwaliteit

Skafit
    Dagelijks verkopen wij footies. Niet eerder ontvingen wij een klacht over de kwaliteit. Mevrouw heeft zich voorgedaan als iemand die in opdracht van een dermatoloog van een ziekenhuis in Eindhoven onze producten moest testen wegens een aandoening waaraan zij lijdt. Dit is iets ongewoons en naar onze mening iets dat ziekenhuizen nooit zullen doen.Er is door ons aangeboden om de footies retour te sturen zodat we kunnen beoordelen wat er nu precies aan de hand is. Maar mevrouw wilde op ons aanbod niet ingaan. Hierbij bieden wij deze klant nogmaals aan om de footies retour te sturen voor nader onderzoek. Indien blijkt dat het inderdaad om "slechte kwaliteit" gaat, dan zullen wij uiteraard met een passende oplossing komen.
    Indrelaan 48
    Ik ga ze terug sturen, en wacht op hun oplossing, maar ik heb ze niet in opdracht van dermatoloog getest, het was op advies van de podotherapeut en ze goed bevielen zouden we via dermatoloog hiervoor verwijzing aanvragen, maar hij was zo onbeschoft door de telefoon dat ik het niet eens kon uitleggen.
    En dat ze ladderen lag aan mij, kon niet aan het product liggen????
    Ik stuur ze terug en wacht op hun oplossing.

Indrelaan 48

Ook een klacht indienen over Skafit?