Klacht Skala.nl: ernstige misleiding/wanprestatie

j5976

in mei 2018 mocht ik een nieuwer model p.c. kiezen er werd mij telefonisch verteld dat ik een p.c. zou krijgen met videokaart deze zat er niet in na ruim een jaar bellen blijkt nu dat ze zulke modellen helemaal niet hebben dus heb ik de overeenkomst als niet rechtsgeldig aangemerkt en terugbetaling gevorderd dit word geweigerd waardoor nu de p.c. door mij in gijzeling is genomen tot terugbetaling heeft plaatsgevonden of tot er een rechtszaak is geweest dus wees gewaarschuwd huur hier niet je word alleen maar voorgelogen en opgelicht

zoals ik ze heb aangegeven per mail stort tenminste 200 terug en de p.c. kan de dag na ontvangst van de betaling opgehaald worden zo niet heb ik een hele lange adem en mag het van mij nog 50 jaar duren ik heb gelijk en zal het ook krijgen ook

j5976
    Erg typerend voor dit bedrijf dat er ook geen reactie komt
    j5976
    blijf vooral niet reageren en op die manier aantonen wat een waardeloos baggerbedrijf jullie daadwerkelijk zijn
    j5976
    en nog steeds heeft criminele organisatie skala/elbuco niet het fatsoen door hun misleiding veroorzaakte klachten op te lossen
    j5976
    voor iedereen die nog iets huurt bij skala/elbuco ik zou de huur vast opzeggen met andere online gevonden mensen die nog geld van deze oplichters krijgen gaat bij de rechter het faillissement geeist worden wegens niet betaalde schulden
    j5976
    aangezien dit stel achterlijken mij blijft negeren doe ik dat ook al hun nummers en email adressen zijn per direct geblokkeerd
    j5976
    vooral blijven negeren komt goed over op mensen die dit lezen en overwegen klant te worden die zullen dus nooit klant gaan worden
    HUUR NOOIT BIJ DEZE CRIMINELE ORGANISATIE JE WORD ENKEL MISLEID EN OPGELICHT
    j5976
    ik kan reacties blijven plaatsen om de klacht actief te houden maar deze oplichtersbende gaat toch niet reageren wat gelukkig dan wel zorgt dat eventuele klanten die dit zien snel iets anders zullen kiezen omdat ze hier zien hoe skala werkt een stel oplichters waar alleen geld telt en natuurlijk mensen misleiden hier zijn ze erg goed in
    j5976
    ik sluit deze klacht wel deze oplichtersbende gaat toch niet het fatsoen hebben te reageren mensen die nadenken om hier te gaan huren lees deze en andere klachten goed en onthoud SKALA/ELBUCO BEGIN ER NOOIT AAN TENZIJ JE GRAAG OPGELICHT WORD

j5976
skala/elbuco lost niks op deze oplichters zijn alleen op geld uit blijf er ver vandaan en eigenlijk zouden dit soort bedrijven verboden moeten zijn

Ook een klacht indienen over Skala.nl?