Klacht SKG-Carstyling: Leveren van bestelde onderdelen een (S bocht) van een golf2.

Anoniem

Goede morgen.
Mijn naam is prekash ik heb een tijd geleden bij firma skg car styling auto onderdelen besteld.
Eerst heb ik telefonisch kontakt gehad met de heer Frank, hij kon mij vertellen dat er geen probleem is gewoon via de web doen .Hij zei als de betaling binnen kan ik de bestelling binnen 2 weken leveren.Dit alles heb ik op mijn beurd gedaan na 2 weken heb ik weer een e-mail gestuurd met inf;of hij de betaling had ontvangen geen reactie weer na week terug gebeld opnieuw zei hij volgende week gaat hij op de post.week later geen levering gelijk een e-mail gestuurd wel een reactie ja wij hebben een vertraging bij de levenrancier zodra hij binnen is stuur ik het door.tot op heden geen pakket ontvangen en van de afgelopen 2 weken komen allen E-mail terug.Ben nu einde raad.Groetjes;Prekas.Cilliersstraat 32 postcode 2572 AV Den Haag.

Als nog leveren zo niet gewoon mijn geld terug ,maar een antwoord is hij mij zeker schuldig ik wacht sinds April op mijn bestelling en morgen is 30-07-2012 Jullie 4 maanden wachten is al lang genoeg.

Wij vinden dat SKG-Carstyling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over SKG-Carstyling?