Klacht SKG-Carstyling: Schokdempers besteld en betaald.Nooit geleverd en afgesproken,(in mail 30/5/'12 bevestigd), dat ik geld terug krijg.

Anoniem

Bij SKG werden door mij schokdempers besteld en betaald, na een mailwisselng over welke dempers het beste waren voor mijn auto. Levering gebeurde echter niet, dus diverse malen hierover gemaild. Iedere keer de toezegging gekregen dat de dempers wel geleverd werden.Op 30 mei 2012 met Frank van der Scheer, de medewerker van SKG waarmee ik mailde, afgesproken dat de bestelling zou worden geannuleerd en mijn geld E 495,50 binnen 30 dagen zou worden teruggestort. Op 4 juli 2012 heb ik nogmaals gemaild en gewezen op de afspraak die we hebben gemaakt. Het geld heb ik nooit ontvangen. Ik wil graag mijn geld terug.

Ik wil alleen mijn geld teurg. (495,50 euro) Dit heb ik zo afgesproken met Frank van der Scheer van SKG, zowel telefonisch alsper mail door hem bevestigd.

Wij vinden dat SKG-Carstyling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over SKG-Carstyling?