Klacht SKIM Wellness: Geen resultaat en geld kwijt , graag vergoeding

Klachtnummer
# 605927
Gebruiker
Haartje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben al 3 jaar bezig met een ipl behandeling van mijn oksels
Nu ging het weer beter
Maar moest wel weer per keer 5 euro extra betalen voor een onbeperkte behandeling
Nu zijn al 4x mijn afspraak geannuleerd
En nu zie ik dat ze failliet zijn ?
Waar kan ik heen nu geld kwijt en voorlopig nog steeds okselhaar
Het bedrag was €275 in die tijd en onbeperkte behandeling
Ik heb alles bij elkaar misschien 10 behandeling gehad
Daarvan vanaf de 4de behandeling 5 euro extra betalen voor de gel
De laatste behandeling vertelde ze als ik nu over zou stappen op een sterke behandeling en dan €75 euro per keer betalen ik betere resultaat zou hebben
Dit heb ik gelukkig niet gedaan
Maar voor nu heb ik niks meer
Waar kan ik terecht voor mijn vergoeding ?

Gewenste oplossing

Graag mijn geld terug of een andere salon die het kan afmaken ik ben woonlaag in Dordrecht

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SKIM Wellness hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SKIM Wellness?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen