Klacht Sklum: Bestelling niet geleverd

Klachtnummer
# 467592
Gebruiker
Meisje-10
Datum
0 reacties

Details

De klacht

24-5-2020 een bank gekocht. 27-5-2020 nog niets ontvangen , ben niet op de hoogte gesteld van de vertraging,heb alles geprobeerd om contact te krijgen. Ben 2x 2 uur in de wacht gezet en word de verbinding verbroken.
Er word niet op mails geantwoord.
Ik wil mijn geld terug

De oplossing

Mn geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sklum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sklum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen