Klacht Sklum: Geen feedback

Klachtnummer
# 468515
Gebruiker
ochtendgloren
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 28 juni 5 eetkamerstoelen besteld twv. € 727.
Op 29 juli, heden zou mijn bestelling verstuurd moeten worden.
De status is echter vanaf de eerste dag " niet op voorraad." Het meest kwalijke vind ik dat je eerst al het geld hebt overgemaakt, maar dat ze daarna pas aangeven dat er geen voorraad is. Verder reageren zij niet op mijn mails en de telefoon nemen ze niet op. Graag hoor ik hoe ik geld terug kan vorderen.

De oplossing

Geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sklum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sklum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen