Klacht Sklum: Graag wil ik mijn bestelling of geld tetug

Klachtnummer
# 463694
Gebruiker
C.nasri
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling geplaatst op 27-05-2020 Ik wacht nog steeds op het bankje ik mail ze ik probeer ze te bellen ik krijg geen gehoor ik zou het fijn vinden als IK mijn bestelling nu wel zou krijgen

De oplossing

Bestelling krijgen of mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sklum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sklum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen