Klacht Sklum: na foutieve levering geen contact te krijgen

Klachtnummer
# 385268
Gebruiker
coybiwab
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tafel besteld via de website. Deze gekregen maar met een verkeerd tafelblad. Via verschillende wegen contact gezocht. Uiteindelijk wel telefonisch contact gehad maar geen oplossing van het probleem. Daarna weer contact gezocht zonder resultaat.

De oplossing

duidelijke afspraken met Sklum hoe dit af te handelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sklum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sklum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen