Klacht Skrill: Geld overgemaakt naar Skrill account wel afgeschreven van mijn rekening maar nooit bijgeschreven op Skrill account!

Klachtnummer
# 159640
Gebruiker
MdV
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 2 maart 2016 € 400,00 ( € 404,00 incl. fees Skrill) van mijn rekening via Ideal op mijn Skrill account gestort. Het bedrag is tot nu toe nog steed niet bijgeschreven.

Sinds 2maart reeds 4 x via het contact formulier contact opgenomen met de klanten"service'van Skrill. Resultaat: 0 reacties!!

Contact opgenomen met ING om te checken of eea. aan hun kant goed verlopen was. Inmiddels schriftelijke bevestiging van ING dat het geld op 2 maart door Skrill is ontvangen!!

De oplossing

Per direct bijschrijven van mijn tegoed op mijn account en per direct een reactie van de klantenservice. Schandalig dat er gewoon geen enkele reactie komt. (wel een bevestiging/ticketnummer ontvangen).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Skrill hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Skrill?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen