Klacht Skrill: Geld overgemaakt naar Skrill account wel afgeschreven van mijn rekening maar nooit bijgeschreven op Skrill account!

MdV

Op 2 maart 2016 € 400,00 ( € 404,00 incl. fees Skrill) van mijn rekening via Ideal op mijn Skrill account gestort. Het bedrag is tot nu toe nog steed niet bijgeschreven.

Sinds 2maart reeds 4 x via het contact formulier contact opgenomen met de klanten"service'van Skrill. Resultaat: 0 reacties!!

Contact opgenomen met ING om te checken of eea. aan hun kant goed verlopen was. Inmiddels schriftelijke bevestiging van ING dat het geld op 2 maart door Skrill is ontvangen!!

Per direct bijschrijven van mijn tegoed op mijn account en per direct een reactie van de klantenservice. Schandalig dat er gewoon geen enkele reactie komt. (wel een bevestiging/ticketnummer ontvangen).

Wij vinden dat Skrill hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Skrill?