Opgelost door Sky-Audio.nl: Het gekochte mengpaneel was stuk en ik heb het aangeboden ter reparatie

Sky Audio

Ik heb mijn mengpaneel ter reparatie aangeboden . Hiervoor moest ik eerst een reparatie nummer opvragen. Het is het volgende nummer Return #20160712SKY001
Keurig verzonden met een ontvangstbewijs waarvoor getekend is.
Het adres waar de reparatie naar toe moest is Trionios BV (RMA)
Bedrijvenpark Twente 415 7602KM Almelo.
Op 13 juli aangeboden.
Veel mailtjes gestuurd aan Bas Smits, krijg geen enkele reactie.
De site van Sky-audio is wel op maar je kan niets bestellen.
Ik vrees het ergste
Pieter Vijselaar
p.vijselaar@gmail.com

Repareren of mijn geld terug (80,10 euro)

Sky-Audio.nl
    Beste heer Vijselaar,

Wij betreuren de gang van zaken in de afgelopen periode bij Sky-Audio.NL

Sinds vorig jaar had Sky-Audio.NL een nieuwe eigenaar. Helaas heeft deze persoon niet de kwaliteit en service verleent die u mag verwachten van dit bedrijf.

Wij zijn de vorige eigenaar van Sky-Audio en hebben door alle ellende van de afgelopen tijd besloten de afgesloten contracten te ontbinden met deze eigenaar. Het eigendomsrecht komt daardoor weer terug bij de partij die service en kwaliteit in een hoog vaandel heeft staan. We gaan ons best doen om Sky-Audio weer naar dat niveau te brengen.

We proberen in kaart te brengen wie er gedupeerd zijn en we zullen ons best doen om alle problemen zo goed als mogelijk op te lossen. Hier zal echter wel enige tijd overheen gaan. Graag horen wij van u wat er nog voor u geregeld moet worden. Wilt u een email sturen naar info@sky-audio.nl met wat er nu nog voor u geregeld moet worden? Ik begrijp uit uw klacht dat u de reparatie niet heeft terug ontvangen, klopt dit?

Excuses voor de gang van zaken.

De reden dat er nu niet besteld kan worden heeft te maken met de overdracht naar ons als nieuwe eigenaar, helaas gaat daar enig tijd overheen.

Reinier de Vries
    Sky Audio
    Het heeft even geduurd maar ik heb in plaats van een gerepareerde mixer heb ik een gloed nieuwe mixer gekregen.
    Uiteindelijk is na tussen komst van Reinier de Vries van Skytec alles goed gekomen.