Klacht Sky-Audio.nl: Krijg geen contact met het Bedrijf

Klachtnummer
# 180623
Gebruiker
PdR
Datum
1 reactie

Details

De klacht

EEn aktief luidsprekerset gekocht op 11 juni !!!
SkyTec 2-Weg Actieve speaker 100W - Wit (Set) 170.175
Bleekt bij montage dat 1 van de speakers NIET werkt.
Meedere keren gebeld en emails gezonden, maar bedrijf reageert totaal NIET.
Telefoon wordt wel keurig opgenomen en je wordt te woord gestaan, maar er is geen aktie.

De oplossing

Contact met me laten opnemen en kijken hoe we dit gaan oplossen.

1 reactie

  1. Auteur
    Sky-Audio.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw de Ruiter,

    Wij betreuren de gang van zaken in de afgelopen periode bij Sky-Audio.NL

    Sinds vorig jaar had Sky-Audio.NL een nieuwe eigenaar. Helaas heeft deze persoon niet de kwaliteit en service verleent die u mag verwachten van dit bedrijf.

    Wij zijn de vorige eigenaar van Sky-Audio en hebben door alle ellende van de afgelopen tijd besloten de afgesloten contracten te ontbinden met deze eigenaar. Het eigendomsrecht komt daardoor weer terug bij de partij die service en kwaliteit in een hoog vaandel heeft staan. We gaan ons best doen om Sky-Audio weer naar dat niveau te brengen.

    We proberen in kaart te brengen wie er gedupeerd zijn en we zullen ons best doen om alle problemen zo goed als mogelijk op te lossen. Hier zal echter wel enige tijd overheen gaan. Graag horen wij van u wat er nog voor u geregeld moet worden.

    Excuses voor de gang van zaken.

    Met vriendelijke groet,

    Reinier de Vries

Ook een klacht indienen over Sky-Audio.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen