Klacht Sky-Audio.nl: nog niets gelevert

oet

speaker bestelt. levert 1a2 dagen. krijg helemaal geen reactie van klantenservice.
Bestelling #600025397 - Wordt verwerkt

Skytec SP1000 Chassis Speaker 10" 4 Ohm
902.248
Besteld: 1
« Terug naar mijn bestellingen

Geannuleren en geld terug. zo snelmogelijk.

Beste heer,

Per 1 september heeft Sky-audio.nl en nieuwe eigenaar. Kennel heeft de vorige eigenaar uw order niet uitgeleverd. Wij waren hiervan niet op de hoogte en zullen de vorige eigenaar vragen dit op te lossen.

We vinden het jammer dat u niet eerst even via de mail contact met ons hebt opgenomen. U heeft nu direct een klacht geplaatst zonder dat wij de kans hebben gekregen om uw zaak op te lossen.

Zoals gezegd waren wij niet op de hoogte en horen nu pas van deze situatie.

We gaan ons best doen om het op te lossen.

Reinier de Vries
    oet
    wil order annuleren . en zo snel mogelijk mijn geld terug..
    oet
    Ik meerdere malen een email gestuurt . Maar kreeg steeds geen antwoord. Heb meerdere malen gebeld maar wordt steeds van de kasje naar de muur gestuurt. En als je iets over neemt dan neem je de klanten en orders wat loopt ook over. En jullie sturen me deze mail. 1aug heb ik mijn order geplaats. 1a2 dagen levertijd. Ik gelijk de 3e dag gebeld en gemailt naar Bas Smits. Kreeg hem nooit te pakken. De hele maand heb ik het geprobeert. Maar te vergeefs. wat denken jullie. Ik meld dit .uit
    oet
    Ik ben maar een kleine ondernemer. Ik heb ook nog meer omkosten moeten maken . Ik heb met Reinier de Vries gesproken en een oplossing bedacht , als jullie mijn 2 stuks sturen heb ik er nog wat aan. Ik heb een nieuw set speakers gehaald. En dan is de zaak voor mij ook over en zal ik voor jullie een goede recensie schrijver. Maar hij gaf niet toe. sorry hoor.
    oet
    Ik hoop dat jullie een oplossing hebben. Dat jullie de lopende orders niet checken. Nou ik niet of ik klant wordt van jullie. 1a2 dagen levertijd. kom nou.
    oet
    Jullie hadden mijn erder moeten mailen of bellen? Of hebben jullie daar geen mensen die de orders verwerken. jullie zijn mij toch een uitstekende webwinkel. Die logo verdienen jullie niet. Snap niet dat jullie dat hebben.
    Beste heer Joseph Timisela,

Wij hebben diverse malen met u contact gehad en de situatie uitgelegd.

Helaas zijn wij afhankelijk van de medewerking van de vorige eigenaar. Aangezien dit allemaal niet zo soepel verloopt duurt het allemaal langer.

U kunt met ons contact opnemen via de mail of telefonisch. Via dit platform zijn we niet in staat om de situatie op te lossen. Graag rechtstreeks contact.

Reinier de Vries
    Sky-Audio.NL
    oet
    ik neem van de week contact met jullie.
    mvg. jjm timisela.