Opgelost door Sky-Audio.nl: Sky-audio levert product niet na betaling

jola

Ik heb anderhalve maand geleden een product besteld en betaald. Toen ik een aantal dagen later het product nogmaals bekeek op de site drukte ik per ongeluk op de knop 'opnieuw' en bestelde ik het product nogmaals. Via de mail heb ik toen contact gehad en de eerste bestelling werd geannuleerd. De tweede bestelling heb ik toen betaald en de status van de bestelling werd 'in verwerking'. Dit is helaas tot de dag van vandaag nog zo. Ik heb verschillende e-mails gestuurd, maar degene met wie ik eerder had gemaild reageerde niet meer. Ook heb ik erg vaak gebeld, maar er was geen een medewerker die ook maar in het systeem kon kijken. Zij konden alleen dingen doorgeven aan hun baas, maar die was er helaas nooit. Uiteindelijk heb ik een aangetekende brief gestuurd, die hij heeft ontvangen, maar alsnog geen reactie. Ik heb het product dus na anderhalve maand nog steeds niet, en ook krijg ik geen geld terug.

Ik zou graag het bedrag van 199,- terug willen, aangezien het product niet wordt geleverd.

Sky-Audio.nl
    Beste mevrouw Lankreijer,

Wij betreuren de gang van zaken in de afgelopen periode bij Sky-Audio.NL

Sinds vorig jaar had Sky-Audio.NL een nieuwe eigenaar. Helaas heeft deze persoon niet de kwaliteit en service verleent die u mag verwachten van dit bedrijf. Aangezien er naar ons toe niet is voldaan aan de contractuele verplichtingen is besloten om het contract te ontbinden met de huidige/vorige eigenaar.

Het eigendomsrecht komt daardoor weer terug bij de partij die service en kwaliteit in een hoog vaandel heeft staan. We gaan ons best doen om Sky-Audio weer naar dat niveau te brengen.

We proberen in kaart te brengen wie er gedupeerd zijn en we zullen ons best doen om alle problemen zo goed als mogelijk op te lossen. Hier zal echter wel enige tijd overheen gaan. Graag horen wij van u wat er nog voor u geregeld moet worden.

Excuses voor de gang van zaken.

Reinier de Vries
    Beste Reinier de Vries,

Allereerst, bedankt voor uw reactie. Ik heb het product nu net bij een andere verkoper gekocht, omdat het een cadeau was en de jarige hier al bijna twee maanden op heeft gewacht. Wel had ik het product van 199,00 al betaald, en dit bedrag zou ik graag terug ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat het jullie de nodige tijd kost om alles weer recht te breien, maar ik hoop dat ik via deze weg toch mijn geld terug kan krijgen.

Vriendelijke groet,
    Joyce Lankreijer

Sky-Audio.nl
    Beste Joyce,

Begrijpelijk dat u elders het product heeft aangeschaft. Wij doen er alles aan om gedupeerde klanten te crediteren. Eerst zullen we een beeld moeten krijgen van alle gedupeerden en dit kost idd helaas wat tijd.

Wilt u een email sturen naar info@sky-audio.nl met een bijlage van uw order en uw bankrekeningnummer? Wij houden u op de hoogte van het verloop.

Bedankt voor uw begrip.

Reinier de Vries
    Goedemorgen,

Ik heb u de gegevens toegestuurd via de e-mail.

Vriendelijke groet,
    Joyce Lankreijer
    jola
    Na het contact via deze website heb ik nog meerdere malen contact gehad via de e-mail met dit bedrijf. De service draaide 180 graden om, en ik had te maken met een vriendelijke medewerker. Hij heeft mij uitgelegd wat er op dat moment aan de hand was met hun bedrijf en dit verklaarde voor mij een hoop. Ik heb dan ook uiteindelijk toch mijn geld netjes terug gekregen!