Klacht Sky Service Netherlands: Vliegles verplaatsen hoge kosten!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 103118
Gebruiker
toverhoed
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb 2 maal een vliegles cadeau gedaan gewonnen via vakantieveilingen.
Geboekt in het weekend € 20 weekend toeslag vooruit logisch als ze voor mij moeten komen.

Nu is het zo de mensen aan wie ik deze vliegles cadeau deed hebben hoogte vrees,
Ik wilde de afspraak verplaatsen! Bam! Kost mij ook nog eens 20 eur p.ticket.

Zitten wij dus inmiddels al op 80 euro extra meerkost voor 2 tickets ...

Gewenste oplossing

Geld terug, + excuses
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sky Service Netherlands hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    toverhoed
    Datum
    Geen empatie gewoon dat geld betalen en als ik dan weer in het weekend wil boeken kost dat nog eens 20 eur per ticket extra dus dat is alles 120 eur extra meerkost. Spijt dat ik mijzelf heb aangemeld op vakantieveilingen..

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sky Service Netherlands?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen