Klacht Sky Service Netherlands: Vlieglesje voor 12 jarige verzetten kost 20 euro anders kan je fluiten naar je reeds betaalde ticket.

Klachtnummer
# 57307
Gebruiker
Mark
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De afspraak die gemaakt is voor mijn 12 jarige kind voor een vlieglesje van 20 minuten moet ik verzetten door omstandigheden. Dit meld ik 2 weken van te voren. Dat kost me 20 euro. Belachelijk. Achteraf blijkt het dat ik de kleine lettertjes niet goed heb gelezen, want ja, het staat er. Maar toch is dit een belachelijke klantonvriendelijke regeling. Heb nog nooit een commercieel bedrijf meegemaakt met zo'n klant onvriendelijke instelling. Durf nu dus even geen nieuwe afspraak te maken. Want stel dat.. Natuurlijk gaan we de reeds betaalde vliegles een keer doen..incl die 20 euro dan maar. Mijn kind verheugd zich erop. Maar dat is dan ook de laatste keer in Teuge.

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sky Service Netherlands hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sky Service Netherlands?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen