Klacht Skype: Abonnement

Klachtnummer
# 46648
Gebruiker
Frans Slieker
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 10 Januari 2014 via IDEAL abonnement gekocht voor 400 min. Dominicaanse Republiek ( € 17,24 )
. Bedrag is van mijn bankrekening afgeschreven onder bestelnummer 795169091 en helaas de belminuten niet ontvangen terwijl vermeld werd GELEVERD

.

De oplossing

Waar kan ik met deze klacht terecht ?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Skype hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Skype?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen