Klacht Skype: Misleiding.

J. Rijlaarsdam

Ik kocht bij Skype eenmalig voor € 10,00 beltegoed.Daarna zag ik dat via Pay Pal maandelijks datzelfde bedrag per incasso was afgeboekt van mijn bankrekening als zijnde 'abonnement'.. Omdat het op de site van Skype lastig is de plek te vinden om daar een eind aan te maken, trok ik mijn bankrekening in bij PayPal.
Op de community van Skype trof ik allemaal boze mensen aan die net als ik nooit een incassotoestemming af hadden gegeven voor een abonnement bij Skype en restitutie vroegen van hun geld.
Ik diende een klacht in bij Skype. Deze werd in behandeling genomen. Al snel berichtte deze dat mijn klacht niet gegrond was. Dit was gebeurd op grond van criteria die ik kon opvragen bij een adres in Amerika. Ik had het laatste automatisch afgeboekte bedrag al gestorneerd en mijn bankrekening geannuleerd. Daarna ontving ik bericht van Skype dat wegens ontbreken van etc...... er niet meer geleverd werd. Dus het legde ze de oorzaak van het beëindigen van het nooit aangegane contract bij mij.
't Is maar dat u het weet.

Probleem opgelost. Bovenstaande bedoeld als waarschuwing voor anderen.

Wij vinden dat Skype hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!