Klacht Skytours: Oplichting bij excursie door Skytours Egypte

Paulbreda

Op 9 juli 2013 heb ik een klacht ingediend bij Skytours via de mail omdat ik, na telefonisch contact te hebben gezocht met de zogenaamde 'klantenservice', te horen kreeg dat klagen alleen per email dient te geschieden bij Skytours.

Enkele weken(!) later krijg ik van dhr. Marcel de Geest van de afdeling 'klantenservice' een reactie waaruit blijkt dat hij de klacht totaal niet serieus neemt en waaruit blijkt dat hij ons niet meer als klant wilt terugzien.

Zo geeft hij in reactie, op de door mij verstuurde klacht, aan dat hij de klacht niet in behandeling neemt omdat het hier gaat over een excursie die in het buitenland is afgenomen. Ik wil nogmaals benadrukken dat die excursie is geboekt bij de reisleider van Skytours, dezelfde organisatie waarvoor dhr De geest werkzaam is.

Nu, inmiddels 4 maanden later, negeert Skytours ons nog steeds compleet en werkt men nog steeds niet mee aan een oplossing. We praten hier over een bedrag van nog geen €40!!!

Restitutie van het teveel betaalde besrag voor de excursie

Wij vinden dat Skytours hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Skytours?