Klacht Slaapcomfort Bennekom: opgelicht

E.M. Landa

was op zoek naar incontinentie matras toen i9k www.incontinentiematras invoerde kwam ik op de side van slaapcomfort Bennekom ik wilde een matras bestellen maar lukte niet heb toen het telnr wat op de side stond gebeld de mijnheer zei dat ze problemen hadden met de web side en dat ik telefonisch kon bestellen het zou om een zware kwaliteit matras gaan met comfortzones 20 juni kreeg ik het thuisbezorgd en het viel ontzeddend tegen het had zeer zeker geen comfortzones het was een koudschuimmatrasje mett een dun zeiltje erom nog geen 50 euro waard ik heb er 399 euro voor betaald na vele keren bellen werd ik eindelijk teruggebeld.de mijnheer aan de telefoon zei doodleuk dat ik geen recht heb op geld terug omdat ik telefonisch besteld heb en niet via de webside ik heb vele keren gebeld gemaild zelfs aangetekende brief gestuurd er komt geen reactie meer van het bedrijf dus hoop dat jullie kunnen helpen

ik zou graag mijn geld terug ontvangen en een retourhoes thuisgeleverd krijgen want ook die heb ik niet ontvangen

Wij vinden dat Slaapcomfort Bennekom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Slaapcomfort Bennekom
    De mevrouw is geen klant bij Slaaphof.

Ook een klacht indienen over Slaapcomfort Bennekom?