Klacht Slaapcomfort Bennekom: opgelicht

Klachtnummer
# 65486
Gebruiker
E.M. Landa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

was op zoek naar incontinentie matras toen i9k www.incontinentiematras invoerde kwam ik op de side van slaapcomfort Bennekom ik wilde een matras bestellen maar lukte niet heb toen het telnr wat op de side stond gebeld de mijnheer zei dat ze problemen hadden met de web side en dat ik telefonisch kon bestellen het zou om een zware kwaliteit matras gaan met comfortzones 20 juni kreeg ik het thuisbezorgd en het viel ontzeddend tegen het had zeer zeker geen comfortzones het was een koudschuimmatrasje mett een dun zeiltje erom nog geen 50 euro waard ik heb er 399 euro voor betaald na vele keren bellen werd ik eindelijk teruggebeld.de mijnheer aan de telefoon zei doodleuk dat ik geen recht heb op geld terug omdat ik telefonisch besteld heb en niet via de webside ik heb vele keren gebeld gemaild zelfs aangetekende brief gestuurd er komt geen reactie meer van het bedrijf dus hoop dat jullie kunnen helpen

De oplossing

ik zou graag mijn geld terug ontvangen en een retourhoes thuisgeleverd krijgen want ook die heb ik niet ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slaapcomfort Bennekom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Slaapcomfort Bennekom
    Datum
    De mevrouw is geen klant bij Slaaphof.

Ook een klacht indienen over Slaapcomfort Bennekom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen