Klacht Slaapgenoten.nl: Het niet leveren van een boxspringbed

Henk Bissels

Op 4-3, week 9, hebben wij bij de firma Slaapgenoten in Tilburg een boxspringbed gekocht. Met de door hun op de bon aangegeven levertijd van 6 tot 8 weken. Week 17 hebben wij telefonisch contact gehad met de firma over de levering, in dit gesprek werd aangegeven dat het bed week 18 geleverd zou worden. Dit zou nog schriftelijk bevestigd worden dmv een kaart. Deze hebben wij nooit ontvangen. Toen week 18 voorbij was hebben wij herhaaldelijk gebeld, tevens ben ik persoonlijk nog verhaal gaan halen. Toen werd er aangegeven dat hij zijn best ging doen. Op 19-5 heb ik de verkoper een e-mail gestuurd met het verzoek een exacte leverdatum aan te geven. Op 23-5 krijgen wij een e-mail terug waarin wordt aangegeven dat de leverdatum 7-6 zal zijn. Dit zou ook via een kaart bevestigd worden. Ook deze kaart hebben wij niet ontvangen. Afgelopen maandag 4-6 nog steeds geen kaart hadden ontvangen en ik weer gebeld heb naar het bedrijf. Toen kregen wij te horen dat dit nog eens 3 weken kan gaan duren.

Dat ze nu eens eindelijk het bed gaan leveren of anders zonder boete van 30% van de aankoopsom de aankoop laten vervallen.

Wij vinden dat Slaapgenoten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?