Klacht Slaapgenoten.nl: Reparatie en levering matras

A.A.G. Thissen

6 ½ maand terug had ik een klacht over dat het matras, het matras liep na de binnenzijde af. Hiervoor hebben wij twee weken zelf moeten bellen met de klantenservice toen eindelijk iemand kwam kijken voor de klacht, deze persoon vertelde dat dit ook nooit kon met zoon matras. Hij vertelde ons dat een nieuw bed moest komen en dat dit ongeveer 3 maanden zou duren, wij waren toen tevreden en hebben de tijd gewacht totdat het nieuw matras zou komen. Toen de drie maanden voorbij waren was er nog geen bed dus hebben wij telefonisch contact opgenomen wat bleek toen dat de firma van niks wist over een nieuw matras wel dat het bed moest opgehaald worden voor reparatie, toen viel bij mij wel de mond open drie maanden wachten totdat er iemand komt om een bed te halen is wel erg lang. Slaapgenoten is toen het bed komen halen 2 weken nadat wij telefonisch contact hadden, wat bleek toen ik thuis was dat zij twee matrassen mee hadden meegenomen in plaats van een waar de klacht over ging. Zij hadden ook nog twee leenmatrassen van 2 meter geleverd in plaats van twee van 2,20m. Heb toen weer gebeld met slaapgenoten zij konden hier niks meer aan doen en het zou niet lang meer duren voordat wij de twee matrassen weer kregen, maar ze kon niet zeggen wanneer wij de matrassen weer terug konden verwachten. 2 weken erna weer eens gebeld met hun en konden ook niks vertellen over de leverdatum. 3 weken erna gebeld met de manager en deze zou het uitzoeken en volgende week terug bellen over de levering. Hij belde de week erop en kon mij vertellen dat de twee matrassen van 2.20m bij 0.90m kwijt waren geraakt zij wisten niet waar mijn matrassen waren. Ik citeer wat deze man vertelde om een lang verhaal kort te maken ik heb twee nieuwe matrassen besteld deze komen over 4 weken bij u aan dit beloof ik u. Nou drie weken na deze belofte kregen we een kaartje dat de levering voor de matrassen volgende week maandag zou gebeuren dus wij waren al lang blij dat wij de matrassen van 2.20 weer terug kregen. Toen belde een medewerker op vrijdag voor de levering zij vertelde dat de levering op maandag niet doorging en dat dit de vrijdag denkelijk zou worden, hebben toen de woensdag gebeld met het klantenservice voor te vragen of dat het bed nu daadwerkelijk de vrijdag zou komen. Het service center wist van niks zij hadden de levering pas op 13-08-2012 staan dat was weer 4 weken later wij waren toen niet meer zo vriendelijk en hebben toen toch echt gevraagd of dat dit normaal was en wouden het bed echt eerder zien na veel praten kon het 2 weken eerder geleverd worden hoe dat kan weet niemand. Ben nu nog aan het wachten op het bed hopelijk komt het vandaag maar hoe het allemaal is verlopen vertrouw ik hier ook niet op.

Heb deze klacht hier ingestuurd omdat ik hier geen raad meer mee weet misschien dat het klachtenkompas mij hier mee kan helpen.

Laten we pas spreken over een compensatie als de matrassen er zijn.

Wij vinden dat Slaapgenoten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?