Klacht Slaapgenoten.nl: Slechte box spring

Lafertin

Ik heb vorig jaar een boxspring bij jullie gekocht want die zou volgens de verkoper goed voor mijn rug zijn. Sinds ik dit bed heb zijn mijn klachten enorm verergert. Ik met de klanten service hier contact overgehad en kreeg 2 nieuwe matrassen. Helaas zat daar ook een kuil in waardoor ik enorm last van mijn rug kreeg. Toen mocht ik 2 nieuwe matrassen uitzoeken maar moest er wel de helft van betalen. Dus kwam er 200 euro bij. Heb nu nog hetzelfde probleem. Ben er dus achter gekomen dat de onderste matras van de box spring veel te zacht is en daarom nooit steun aan de bovenste matras kan geven. Waardoor ik nog steeds in een kuil lig. Dit bed koste mij 1900 euro. En kan er niks mee. Ik moet nu een gewoon bed kopen. Nooit meer een boxspring voor mij maar helaas wel weg geld.

Geld terug geven maar dat wordt niet gedaan. Al kreeg ik maar de helft terug dan kan ik tenminste een gewoon bed kopen wat wel goed voor mijn rug is.

Wij vinden dat Slaapgenoten.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?