Klacht Slaaphof: Geldklopperij

Fran

Vorig jaar hebben wij een boxspring gekocht voor een flink bedrag van ruim 5000 euro. Na een aantal weken kregen wij serieuze lichamelijke klachten. Wij moesten maar wennen en nog een nieuw kussen aanschaffen van in totaal 360 euro. De klachten verergerden echter enorm, maar na een paar gesprekken kregen wij te horen dat het aan ons lichaam lag en niet aan het bed. Hij wilde ons geen geld terug geven, maar tegen bijbetaling van 1000 euro mochten wij omruilen voor een waterbed. Of wij moesten maar een matras op maat laten maken?! De topper van de boxspring kon hij niet meer gebruiken, omdat deze beslapen was en dit was dan ook onder andere een reden dat wij bij moesten betalen. Het betreffende waterbed was slechts 3000 euro, de helft van de prijs waard. Dit wisten wij aangezien wij in eerste instantie hadden geïnformeerd naar een waterbed. Echter toen meneer het waterbed kwam brengen wilde hij met alle geweld de topper terug hebben, want anders was de boxspring onverkoopbaar.

Slaaphof
    De klant heeft een goed bed gekocht bij Slaaphof.
    Na diverse pogingen van aanpassen van Slaaphof ( kosteloos)was de klant nog niet tevreden. Daarna zijn we zover gegaan dat we het bed hebben ingeruild. Daarbij moest de klant natuurlijk wel afschrijven. Ze hebben een waterbed gekocht ( voor de normale prijs die iedereen betaald, maar ze besloten tot een luxe verise en niet de standaard) en het komplete boxspringbed weer ingeruild. Dat is afgesproken en ook op de verkoopbon vermeld. Helaas hield de klant de topper achter. Nadat Slaaphof hiervan een kopie ter bewijs van de afspraken had gemaakt gaven zij de topper terug. Helaas is er van tijd tot tijd niet op een normale wijze te overleggen. Wij hebben dus de zaak serieus genomen en correct opgelost.
    Fran
    Een bed van 5100 € dat schouder- en rugklachten opleverd aan 2 gezonde mensen van resp 65 en 70 kilo is geen goed bed! En zelf professorisch veren er uit halen is geen professionele oplossing?! Wij zijn klaar met deze winkel en adviseren u er nog maar eens een nachtje over te slapen voor u hier naar toe gaat! En achteraf dingen op de bon schrijven is ook niet netjes! Maar goed, dat is een welles-niettus discussie die vrij nutteloos is. We laten het hier bij. Genoeg gezegd over deze nep-toko.
    Slaaphof
    Tegen leugens is geen kruid gewassen. Daar wijden wij geen woorden meer aan.
    Een goed verstaander heeft aan een half oor genoeg.
    Kijk verder maar eens op internet hoe mensen ons beoordelen. Dat spreekt vanzelf. Wij beiindigen contact ook met deze klant.
    Fran
    Ja op de eigen website kan je van alles moois neerzetten! Ik ken andere verhalen naast die van ons. Succes in de toekomst!

Fran

Ook een klacht indienen over Slaaphof?