Klacht Slaapspecialist-veenendaal.nl: In mei 2014 2 kussens besteld en betaald maar tot vandaag nooit geleverd.

Klachtnummer
# 74942
Gebruiker
EV
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er is veel telefoon en mailverkeer met de eigenaar (naam verwijderd en naar privegedeelte verplaatst) geweest. Hij reageert niet of zeer vreemd. Uiteindelijk ben ik naar Ede (daar is de winkel gevestigd) gereisd om verhaal te halen, eigenaar (naam verwijderd) belooft steeds het op te lossen maar er gebeurt niets. Wel heb ik toen 1 kussen mee kunnen nemen, exact het door mij bestelde exemplaar! Het tweede kussen echter is nog steeds niet nageleverd. Mijn laatste verzoeken waren het bekend maken van de leverancier zodat ik zelf rechtstreeks het tweede kussen kan ophalen en het door de slaapspecialist terugstorten van het te veel betaalde geld. Daarop wederom geen reactie, nu weer ruim een week gelden.

De oplossing

Levering van het tweede kussen en als de eigenaar het fair wil spelen reiskosten vergoeding voor retour s-Heerenberg -Ede. De gemaakte telefoonkosten zijn voor mij niet te traceren. Het gaat hier om twee bejaarde mensen (77-83) die wachten op hun kussen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slaapspecialist-veenendaal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slaapspecialist-veenendaal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen