Wij vinden dat Slaapwereld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Slaapwereld: geen retour kussen itt eigen voorwaarden
Details
Klacht
LS,Wij hebben bij Slaapwereld online een kussen besteld. Helaas bleek dit bij aflevering meteen veel te hard, en dus wilden we het retourneren. Het kussen is nooit gebruikt . Bij de voorwaarden voor retourneren van de online aankopen staat dat: 'om hygiënische reden is het niet mogelijk om producten zoals hoofdkussens en dekbedden terug te nemen, wanneer de verzegeling na levering is verbroken.' Echter, het kussen had geen verzegeling van Slaapwereld gekregen (het werd geleverd in een vieze draagtas). Op emails met verzoek tot retourneren werd niet gereageerd, en na bellen werd ons verteld dat kussens nooit geretourneerd konden worden (in tegenspraak tot hun eigen voorwaarden).
Groeten,
Gerard
Gewenste oplossing
acceptatie retour kussen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.