Klacht Slaapwereld: geen retour kussen itt eigen voorwaarden

Klachtnummer
# 460814
Gebruiker
WilGeenHardKussen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

LS,

Wij hebben bij Slaapwereld online een kussen besteld. Helaas bleek dit bij aflevering meteen veel te hard, en dus wilden we het retourneren. Het kussen is nooit gebruikt . Bij de voorwaarden voor retourneren van de online aankopen staat dat: 'om hygi├źnische reden is het niet mogelijk om producten zoals hoofdkussens en dekbedden terug te nemen, wanneer de verzegeling na levering is verbroken.' Echter, het kussen had geen verzegeling van Slaapwereld gekregen (het werd geleverd in een vieze draagtas). Op emails met verzoek tot retourneren werd niet gereageerd, en na bellen werd ons verteld dat kussens nooit geretourneerd konden worden (in tegenspraak tot hun eigen voorwaarden).

Groeten,

Gerard

De oplossing

acceptatie retour kussen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slaapwereld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slaapwereld?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen