Opgelost door Slaapwereld: Niet erg klantvriendelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 118146
Gebruiker
Peter
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor mijn moeder heeft mijn zus bij slaapwereld een lattenbodem en een matras gekocht dat is afgeleverd op 19 juni 2015. Die ochtend is mijn moeder opgenomen in het ziekenhuis en daar overleden zonder van de geleverde artikelen gebruik te maken.
Mijn zus heeft Slaap wereld verzocht om de goederen terug te mogen brengen.
Slaapwereld weigerde de lattenbodem terug te nemen en wenste het matras alleen terug te nemen waarbij de aankoopsom, met een aftrek van 100 euro en dan alleen nog als tegoedbon, bij Slaapwereld besteed diende te worden.
Lijkt mij een erg slechte service. Of heb ik dat mis?

De oplossing

Terugname van de ongebruikte matras en lattenbodem

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slaapwereld hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Peter
    Datum
    Uiteindelijk heeft Slaapwereld een zeer acceptabele oplossing geboden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Peter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Slaapwereld?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen