Klacht Slachterij Moes: Geen vertrouwen in Slachterij Moes uit Wedde

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 319435
Gebruiker
malcolm x
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aller eerst mijn excuses voor mijn slechte nederlands, Hierbij een klacht melden over Slachterij Moes uit Wedde. ik heb bij hun een schaap gekocht voor offerfeest. Ik vroeg aan hem wie mijn schaap gaat slachten en wie de slager is?
hij zei van " ik heb 4 slager in dienst , 2 Turkse en 2 Marokkaanse slager"
ik moest om 09.00 uur bij de slachter aanwezig zijn en mocht zelf kiezen door wie ik mijn schaap wil laten slachten. dit was heel aantrekkelijk , ik was morgen om 9.00 uur daar, toen ik daar kwam was er alleen maar 1 slager aanwezig, en ook nog geen Turkse en ook geen Marokkaanse slager !!.
ik vroeg aan de eigenaar van de slachterij waarom hij zijn afspraak niet na kwam , Hij antwoordde "wat maakt dat uit " ,
dit maakt wel veel uit omdat :
1-
ik wilde graag mijn schaap door een Turkse of Marokkaanse slager laten slachten omdat ik de meeste turkse en marokkaanse slagers persoonlijk ken, het zou ook voor mijn gevoel veel beter zijn omdat ik dan meer zekerheid heb over de Halal Slachten.
2-
als bedrijf/slachterij moet u uw afspraken nakomen en beloftes waarmaken en uw klanten niet de steek laten.
ik heb mijn vertrouwen in Slachterij Moes totaal verloren. daarom heb ik toen mijn geld terug gevraagd en ergens anders een schaap gekocht .

De oplossing

als bedrijf/slachterij moet u uw afspraken nakomen en beloftes waarmaken en uw klanten niet de steek laten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slachterij Moes hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
malcolm x
Datum
Uiteindelijke oplossing
hij heeft niet gereageerd op verzoek /uitnodiging van klachtencompas.nl. hij kon tenminste gewoon zijn excuses aanbieden,, deze onacceptabele gedrag heeft mijn vertrouwen in Slachterij Moes nogmaals beschadigd, niet alleen in hem maar ook de schapen die hij als HALAL verkoopt !!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Slachterij Moes?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen