Klacht Slachterij Moes: Geen vertrouwen in Slachterij Moes uit Wedde

# 319435
malcolm x

Aller eerst mijn excuses voor mijn slechte nederlands, Hierbij een klacht melden over Slachterij Moes uit Wedde. ik heb bij hun een schaap gekocht voor offerfeest. Ik vroeg aan hem wie mijn schaap gaat slachten en wie de slager is?
hij zei van " ik heb 4 slager in dienst , 2 Turkse en 2 Marokkaanse slager"
ik moest om 09.00 uur bij de slachter aanwezig zijn en mocht zelf kiezen door wie ik mijn schaap wil laten slachten. dit was heel aantrekkelijk , ik was morgen om 9.00 uur daar, toen ik daar kwam was er alleen maar 1 slager aanwezig, en ook nog geen Turkse en ook geen Marokkaanse slager !!.
ik vroeg aan de eigenaar van de slachterij waarom hij zijn afspraak niet na kwam , Hij antwoordde "wat maakt dat uit " ,
dit maakt wel veel uit omdat :
ik wilde graag mijn schaap door een Turkse of Marokkaanse slager laten slachten omdat ik de meeste turkse en marokkaanse slagers persoonlijk ken, het zou ook voor mijn gevoel veel beter zijn omdat ik dan meer zekerheid heb over de Halal Slachten.
als bedrijf/slachterij moet u uw afspraken nakomen en beloftes waarmaken en uw klanten niet de steek laten.
ik heb mijn vertrouwen in Slachterij Moes totaal verloren. daarom heb ik toen mijn geld terug gevraagd en ergens anders een schaap gekocht .

Wij vinden dat Slachterij Moes hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

malcolm x
hij heeft niet gereageerd op verzoek /uitnodiging van klachtencompas.nl. hij kon tenminste gewoon zijn excuses aanbieden,, deze onacceptabele gedrag heeft mijn vertrouwen in Slachterij Moes nogmaals beschadigd, niet alleen in hem maar ook de schapen die hij als HALAL verkoopt !!!!

Ook een klacht indienen over Slachterij Moes?