Klacht Slachtofferhulp Nederland : zie hierboven

Klachtnummer
# 323474
Gebruiker
Vrijdag#avond123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb op 3 september een felicitatiekaart gepost, met daarin een VVV-bon van € 15.
De kaart is op het adres aangekomen, maar de bon bleek weg. De envelop was geopend en weer dichtgeplakt.

De oplossing

uitzoeken wat hier gebeurd kan zijn!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slachtofferhulp Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slachtofferhulp Nederland ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen