Klacht Slagerij Van Asch : Totaal ongepaste opmerking/behandeling; echt niet met een eenvoudige klacht om kunnen gaan.

Klachtnummer
# 250866
Gebruiker
Bijna Kerstgedachte..
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedenavond,

vorige week heb ik 450 gram Indisch stoofvlees bij
Slagerij Van Asch in Soest gekocht. Toen ik de verpakking opende bleek er tot
mijn schrik een stuk van 3 á 4 centimeter pees aan een stukje vlees bovenop te
liggen.

In het verleden heb ik één keer zo'n stuk pees in
een kroket naar binnen gehapt. Ik proefde iets heel erg vies, gelijk
uitgespuugd en het bleek een stuk pees met enkele vertakkingen te zijn waar nog
iets drabberigs uit sijpelde als je er op drukte.

Voor mij nooit meer rosbief of wat dan ook met
witte spier klieders er in.

Aangezien het vlees € 9,95 kostte heb ik de slager
gebeld en mijn verhaal gedaan.

Ik kon de verpakking terugbrengen en zou nieuw
Indisch stoofvlees -of naar mijn voorkeur: magere runderlappen, aangezien het
stoofvlees in kleine stukjes is- hiervoor in de plaats krijgen.

Nadat de eerstvolgende klant af had gerekend heb
ik de situatie aan de medewerkster uitgelegd, gezegd dat ik het met Richard had
besproken, zoals afgesproken en dat er een nieuwe verpakking voor mij klaar zou
staan.

De medewerkster liep naar achteren en kwam na een
tijdje terug met de mededeling dat het 'gewoon om een stukje pees ging...' en
een blik vol onbegrip. Hierop kwam Richard (?) naar ons toe.
Zijn gezicht sprak boekdelen. Hij meldde dat het inderdaad maar om een 'stukje
pees ging', waarbij hij met duim en wijsvinger een afstand van ca. 3 á 4 cm
aanduidde.

Ik vertelde dat ik er echt de rillingen van kreeg.

Toen ik hem trachtte uit te leggen wat mijn
eerdere ervaring met een stuk spier /pees in een kroket was onderbrak hij me
bot met de mededeling dat 'hij het allemaal niet zo spannend vond.., waarop hij
nog een keer de verpakking vlees in mijn richting schoof.

Ik vroeg wat hij bedoelde. 'Nou, neem maar mee'
zei hij geïrriteerd. Ik zei dat ik het gevoel had dat het niet van
harte ging.

Nogmaals merkte hij op 'dat hij het allemaal niet
zo spannend vond', waarna hij vervolgde: 'als ik zie wat er gisteren allemaal
ik gebeurd...'. Desgevraagd reageerde hij: 'nou, in Duitsland, bij die aanslag,
14 doden...'.

Geschrokken ben ik, misselijk ook, over zoveel onhebbelijkheid.

Even overwoog ik de verpakking te laten staan.

Triest, volslagen ongepast deze manier van omgaan
met een simpele klacht.

De oplossing

Welgemeende excuses zouden op de plaats zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Slagerij Van Asch is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Slagerij Van Asch ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen