Klacht Slagman gerechtsdeurwaarder: Deurwaarder wil geen regeling treffen

Klachtnummer
# 585610
Gebruiker
Suus19
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Door de coronacrisis heb ik financiele problemen gekregen waardoor ik een bedrag aan Otto bv niet heb kunnen betalen. Heel stom, en excuses daarvoor. Ik probeer alles nu goed te regelen en op te lossen. De vorderingwas doorgestuurd naar het incassobureau Alektum, maar ik kan geen regeling meer treffen omdat ze aangaven dat het naar deurwaarder Slagman is gestuurd. Ik moest dit met hun bespreken.
Dit heb ik gedaan en zij geven gelijk aan dat ik het in 1 keer moet betalen, en geen regeling mogelijk is. Betaal ik niet dan gaan ze mij dagvaarden, wat alleen maar meer kosten met zich meebrengt.
Het raakt me dat ze niet willen meedenken en mij alleen maar op nog meer kosten willen jagen. Kunnen jullie hierin nog iets betekenen?

Gewenste oplossing

Klantvriendelijk en meelevend (vooral na de coronacrisis) meedenken aan een oplossing en wel akkoord gaan met een regeling. Desnoods in 3 of 4 maanden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slagman gerechtsdeurwaarder hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slagman gerechtsdeurwaarder?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen