Klacht Slangenreizen.nl: 2 daagse reis Parijs 26 en;27 maart 2016

yvonne

Slangenreizen adverteert
Luxe touringcar die je VEILIG COMFORTABEL naar je bestemming brengt vakbekwame REGELMATIG BIJGESCHOOLDE chauffeurs.
Om te beginnen een schrotbus, waarvan de deur NIET sluit en deze dichtgetrokken moet worden door passagier anders gaat deur niet dicht.
Kapot luchtfilteringsysteem waardoor bus vieze warme klamme sauna is waar de condens van de ruimen af druipt. Chauffeur was nog NOOIT in parijs geweest, wist de weg niet vaak verreden & Viel in slaap TIJDENS!! het rijden.
Zouden om 21;00 opgehaald worden in parijs voor sightseeing tour, echter via sms ( die niet elke passagier gekregen heeft) vernamen wij dat het 23;20 werd.
Met noodnumer gebeld zeer onrespectvol behandeld en niet serieus genomen, werden uitgemaakt voor leugenaar toen we het verhaal van de in slaap gevallen buschauffeur vertelden, overigens we moesten maar zelf extra kosten maken in de tijd die we moesten wachten Geen sightseeing tour gehad.
Geen plek voor verdere details

Ik wil binnen 6 weken het volledige reisbedrag teruggestort krijgen voor het totaal niet voldoen aan de beschrijving in de advertentie & de botte onbeschofte behandeling die je krijgt wanneer je het noodnummer belt.

Ik wil geen voucher van het bedrijf of een andere reis.

Wij vinden dat Slangenreizen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slangenreizen.nl?