Klacht Slangenreizen.nl: Dagje kerstshoppen

DFo

via Actievandedag.nl een dagje kerstshoppen aangeschaft, uitgevoerd door Slangenreizen (SR). Datum: 26-12-2014,Opstapplaats: Amersfoort om 22:00
SR zou contact met mij opnemen met meer info. Drie dagen voor vertrek nog steeds geen info ontvangen en zelf maar gebeld. Geen van de gegevens doorgekomen die ik aan AvdD had doorgegeven. Vervelend.
Na 1e telefoontje, kreeg ik bevestigingsmail met vertrekdatum 25-12. Ik mailde terug dat ik had geboekt op 26-12. Daarop ontving ik “U heeft geboekt voor 26-12. U vertrekt in de avond ervoor.”
Toen ik 24-12 belde hoorde ik dat er niks meer gewijzigd kon worden. Als SR de tickets op tijd had gestuurd, was ik nog op tijd was geweest om de tickets te wijzigen naar een andere datum (indien beschikbaar).Toen ik meermaals vroeg om de manager hierover te spreken, ben ik niet doorverbonden. Zeer klantonvriendelijk.Nu hebben alle reizigers halverwege de kerstmaaltijd zich naar den Bosch moeten haasten.Erg vervelend.ook veel vertraging.

Geld terug of tegoedbon voor andere reis

Wij vinden dat Slangenreizen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Slangenreizen.nl?