Klacht Slangenreizen.nl: Niet nakomen van geboekt programma

Klachtnummer
# 93215
Gebruiker
Georges
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanwege maar 1 chauffeur op onze reis en de rijtijdenwetgeving is de helft van ons programma niet door gegaan en moesten we op de 2e dag 16 uur zelf in Parijs doorbrengen, zonder een mogelijkheid om met OV naar het hotel te kunnen. Dit lag naast vliegveld Orly, niet bereikbaar met Metro. Daarom een taxi moeten nemen, die we door het bedrijf NIET vergoed krijgen. Verder pas op de 2e dag om 03.30 uur 's nachts terug in het hotel. Hierdoor na 9 uur rust voor de chauffeur maar 1 1/2 uur programma op de laatste dag in Parijs.

Kortom dramatisch.
Na een klacht, 3 maal een telefoongesprek 2 mailtjes dat firma Slangen geen enkele vergoeding in overweging neemt als tegemoetkoming in het waardeloos verloop van de 3 daagse. Met ons zijn zeker 10 mensen op dezelfde manier gedupeerd.

De oplossing

Een persoonlijk gesprek met directeur Ed Slangen over een financiële compensatie en vergoeding extra kosten taxi.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slangenreizen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slangenreizen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen