Klacht Slangenreizen.nl: Reis dagje Londen, zeer slecht geinformeerd en behandeld

Klachtnummer
# 48446
Gebruiker
Naatas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na echter via Slangenreizen een dagje Londen geboekt te hebben wij de volgende informatie: Opstapplek Capelse Brug om 00:15, graag 10 minuten eerder aanwezig zijn. Samen met mijn vriendin waren wij zelfs al om 23:00 aanwezig. Op Capelse Brug is boven als beneden ruimte voor bussen om te parkeren. Wij bleven echter beneden wachten aangezien dit een groter plein was met een directe connectie naar de snelweg. De bus heeft geparkeerd afgelegen en niet zichtbaar vanaf Capelse Brug op een plek voor vrachtwagens! Na wegrijden van bus contact opgenomen met Slangenreizen . Bus wilde niet omdraaien en had gezegd ons te hebben gebeld (7 man), niemand is gebeld!! Wij hebben tot 02:00 in de kou gestaan en zijn zeer slecht behandeld door Slangenreizen. De chauffeur stond niet op de afgesproken plek en er had wel vermeld mogen worden dat het een bus was met Bakker erop!! Aangezien ik boek bij Slangenreizen en op foto's op de site ook Slangenreizen op de bus staat. Ik heb Slangenreizen gemaild.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Slangenreizen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slangenreizen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen