Klacht Slapen en Co: Promotionele actie van BRAUN niet op verpakking.

# 82053
JvB

Op het moment van de aankoop van mijn BRAUN Silk-Epil 7 was de actie: " na online registratie 3 jaar garantie i.p.v. 2 jaar"! De actie was destijds al gestart zonder dat deze actie op de verpakking vermeld stond. Recent hoorde ik pas dat deze actie er destijds was, maar helaas was het nu te laat om nog te registreren. Omdat de batterij van mijn BRAUN Silk-Epil het na 2,5 jaar begaf, veel te vroeg voor een dergelijk apparaat wat je slecht 1x per maand gebruikt, wilde ik alsnog gebruik maken van de 3 jaar garantie. Ik heb toen hierover contact opgenomen met BRAUN. Zij gaven toe dat de actie inderdaad destijds in het begin gestart was ZONDER vermelding op de verpakking en dat ik dan ook niet over deze actie had kunnen weten.

Alsnog de 3 jaar garantie waardoor een gratis vervangend product.

Wij vinden dat Slapen en Co hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

JvB
    Mijn klacht stond onder een verkeerd bedrijf. Hoewel ik BRAUN heb opgegeven, stond mijn klacht onder het bedrijf Slapen&Co. Heel vreemd. Ik ga het nogmaals proberen onder BRAUN te zetten.

JvB

Ook een klacht indienen over Slapen en Co?